Postanowienia ogólne

Poniżej przedstawiono najistotniejsze zasady funkcjonowania sklepu. Postaramy się aby były proste i czytelne

  1. Sklep nie prowadzi typowej sprzedaży stacjonarnej. Złożone zamówienia można odebrać w punkcie odbioru w Warszawie przy ulic Warszawskiej 58c, lokal 9 (Galeria Gawra)
  2. Jeśli interesuje Państwa jakiś produkt, a nie są Państwo pewni zakupu zapraszamy do kontakt. Telefonicznie udzielamy odpowiedzi od razu, na wiadomości email odpowiadamy tego samego dnia
  3. Oprócz standardowych form kontaktu zapraszamy do korzystania z Messengera lub formularzy google
  4. W kłopotliwych sytuacjach chętnie doradzamy, służymy radą oraz wyjaśniamy jak korzystać z preparatów lub sprzętu
  5. Na naszym blogu znajdą Państwo opisy poszczególnych marek i producentów oraz praktyczne wskazówki dotyczące detergentów, sprzętu oraz technik sprzątania

Polityka cenowa

Ceny produktów w sklepie internetowy drip.com.pl są cenami detalicznymi sugerowanymi przez producentów lub dystrybutorów poszczególnych marek. W zależności od produktu lub producenta na każdy produkt udzielamy Państwu rabatu. Wysokość rabatu jest uzależniona od zakupionej ilości. Promocje mogą się zmieniać dynamicznie. O zmianach będziemy Państwa informować za pośrednictwem Facebook, google oraz na naszym blogu. Oprócz rabatów zamierzamy uruchomić system kuponów rabatowych. Szczegóły będą przekazane za pomocą mediów społecznościowych oraz google.

Popularne promocje na produkty : 10% rabatu na markę Buzil, TTS oraz Schulke, 5% rabatu na markę Clinex

Wysyłki : opcje i zasady

Zamówienia są realizowane na 2 sposoby : przez firmę kurierską lub prze odbiór osobisty w punkcie odbioru. Samodzielny odbiór w punkcie jest oczywiście bezpłatny. Wysyłki kurierskie są realizowane za pomocą powszechnie znanych firm kurierskich : InPost, DPD oraz wiele innych. Dodatkowo istniej możliwość zrealizowania zamówienia z odbiorem w paczkomacie. Poniżej znajdą Państwo zasady naliczania kosztów przesyłek. 

UWAGA: sklep nalicza zaktualizowane stawki cenowe dotyczące wysyłek. Tabele zostaną wkrótce zaktualizowane.

Pobranie - wysyłki kurierskie
do 150 PLN 20,00
150-300 PLN 15,00
300-400 PLN 12,00
od 400 PLN za darmo
Przelew - wysyłki kurierskie
do 150 PLN 16,00
150-300 PLN 12,50
300-400 PLN 10,00
od 400 PLN za darmo
Przelew - paczkomaty
do 150 PLN 10.90
150-300 PLN 8,00
300-400 PLN 5,00
od 400 PLN za darmo

Zasady dotyczące wysyłek:

  1. Wszystkie paczki są starannie pakowane i zabezpieczane przed nadaniem.
  2. Paczki nadawane są od poniedziałku do piątku. Paczki nadane w piątek zostaną dostarczone najwcześniej w poniedziałek.
  3. Przesyłki za pobraniem wysyłane są niezwłocznie. W pozostałych przypadkach wysyłka następuje w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu.
  4. Po nadaniu przesyłki każdy Klient naszego sklepu otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane paczki, adres strony internetowej służącej do śledzenia przesyłki oraz numer telefonu do kuriera. Wszystkie paczki są ubezpieczone.
  5. Za wszelkie opóźnienia lub zaniedbania dotyczące wysyłek wynikające z wyłącznej winy dostawcy nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności.

Zwrot (Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży)

Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Produkt nie może nosić śladów użycia i rozpakowania. Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:

JFP Piotr Święcicki
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa

Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu. Zasady dokonywania zwrotów:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl
  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep www.drip.com.pl - paragon lub Faktura VAT.
  4. Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
  5. Informacje szczegółowe dotyczące zwrotów zawarte zostały w Regulaminie sklepu.

Wymiana

Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu. Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar. W celu realizacji procesu wymiany wymieniany towar należy odesłać na adres:

JFP Piotr Święcicki
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa

Zasady dokonywania wymian:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl
  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL  - paragon lub Faktura VAT.
  4. Należy dołączyć wypełniony Formularz wymiany towaru Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz z wymienianym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Reklamacja

Podstawę do realizacji napraw gwarancyjnych stanowi dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL Reklamowany towar należy odesłać na adres:

JFP Piotr Święcicki
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa

Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu DRIP.COM.PL. Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu. Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz Reklamacji. W celu usprawnienia procesu reklamacji korespondencję w przedmiotowym zakresie prosimy kierować na adres e-mail: biuro@drip.com.pl