Poniżej prezentujemy Państwu odpowiedzi na najczęściej poruszane zagadnienia. Dotyczą one funkcjonowania sklepu oraz poszczególnych kategorii produktowych. Jeśli by mieli Państwo dodatkowe pytania prosimy je wysyłać do nas, postaramy się na nie odpowiedzieć jak najszybciej, Odpowiedzi znajdą swoje miejsce również na tej stronie.
Czy sklep drip.com.pl prowadzi sprzedaż stacjonarną ?
Niestety w tej chwili z kilku przyczyn nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej ale istnieje możliwość odbioru zamówienia w naszym zaprzyjaźnionym punkcie. Punkt odbioru mieści się w Warszawie przy ulicy Warszawskiej 58c, w lokalu 9. W lokalu mogą Państwo zapłacić kartą lub gotówką. O możliwości odbioru wcześniej zamówionych produktów zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub mailowo
W jaki sposób realizujemy zamówienia ?
Nasz sklep przykłada szczególną uwagę aby Państwa zamówienia dotarły do Państwa jak najszybciej. W pierwszej fazie po złożeniu zamówienia, kompletujemy i starannie pakujemy Państwa towar. Następnie jest on wysyłany przez firmę kurierską lub kierowany do punktu odbioru, w zależności od wybranego sposobu realizacji. Każda przesyłka jest odpowiednio przygotowana i ubezpieczona. Przesyłki kurierskie należy sprawdzać w obecności kuriera i zgłosić ewentualne niezgodności. O ewentualnych wadach paczki należy poinformować również obsługę naszego sklepu
Jakie akceptujemy metody płatności ?
W naszym sklepie mogą Państwo wybrać kilka metod płatności. Są to płatności elektroniczne, płatność przy odbiorze oraz szybkie płatności realizowane przez przelewy24 lub payNow. Płatności elektroniczne jest to tradycyjna metoda płatności polegająca na wykonaniu standardowego przelewu z Państwa konta na nasze. Informacje o kwocie oraz nr konta dostaną Państwo odpowiednią wiadomością email. Płatność przy odbiorze to tak naprawdę kilka rodzajów płatności: pobranie kurierskie płatne kurierowi w momencie odbioru paczki, płatność kartą w punkcie odbioru lub płatność gotówką w punkcie odbioru. Szybkie płatności przelewy24 i payNow obsługują szybkie przelewy z większości banków oraz płatność BLIK. Niedługo wprowadzimy płatność kartą.
W jaki sposób przyznawane są rabaty ?
Upusty, zniżki, rabaty przyznawane są w postaci kodów zniżkowych, cen promocyjnych lub rabatów ilościowych. Kody zniżkowe mogą być widoczne podczas tworzenia koszyka. Jeśli nie widać żadnych kodów zniżkowych w koszyku można sprawdzić stronę z aktualnymi promocjami. Kody zniżkowe są okazjonalną formą promocji. Kody zniżkowe mogą dotyczyć produktów lub opłaty za transport zamówienia. Ceny promocyjne to ceny specjalne które mogą być przypisane do kategorii produktów lub marki. Rabaty ilościowe przyznawane są przy przekroczeniu specjalnych progów ilościowych danego produktu lub grupy produktów. Oferty promocyjne, kody zniżkowe oraz rabaty ilościowe mogą się łączyć ale nie muszą. Jeśli interesuje Państwa jakaś cena specjalna na wybrane produkty to prosimy o kontakt.
Jak wybrać produkty ?
Produkt należy dopierać odpowiednio do swoich potrzeb. W każdej kategorii produktowej znajdą Państwo środki lub artykuły zróżnicowane pod względem przeznaczenia, mocy detergentu oraz wydajności. Jeśli nie wiedzą Państwo który preparat będzie najlepiej sprawdzał się w Państwa przypadku to prosimy o kontakt. Chętnie pomożemy w doborze środków lub sprzętów do przątania
Jakich preparatów do dezynfekcji używać w przedszkolu lub szkole ?
W szkole lub przedszkolu najlepiej używać środków wolnych od alkoholi. Mogą to być preparaty ready to use lub koncentraty. Czy dezynfekcja bez alkoholu jest skuteczna? Oczywiście że tak. Wszystkie sprzedawane przez nas preparaty do dezynfekcji są skuteczne wobec zarazków (w tym koronawirusa). Skuteczność środków została poparta odpowiednimi badaniami. Do szybkiej dezynfekcji możemy polecić Państwu: Schulke Mikrozid Sensitive. Do dezynfekcji dużych powierzchni najlepiej sprawdzi się koncentrat. Może to być np : Schulke Quartamon Med.