Zasady dotyczące wysyłek:

  • Wszystkie paczki są starannie pakowane i zabezpieczane przed nadaniem.
  • Paczki nadawane są od poniedziałku do piątku. Paczki nadane w piątek zostaną dostarczone najwcześniej w poniedziałek.
  • Przesyłki za pobraniem iwysyłane są niezwłocznie. W pozostałych przypadkach wysyłka następuje w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu.
  • Po nadaniu przesyłki każdy Klient naszego sklepu otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane paczki, adres strony internetowej służącej do śledzenia przesyłki oraz numer telefonu do kuriera.
  • Wszystkie paczki są ubezpieczone.
  • Za wszelkie opóźnienia lub zaniedbania dotyczące wysyłek wynikające z wyłącznej winy dostawcy nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności.

Zwrot / Wymiana / Reklamacja

Zwrot (Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży)

Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Produkt nie może nosić śladów użycia i rozpakowania.

Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:

JFP Piotr Święcicki

Galeria Gawra

ul. Warszawska 58 C lokal 9

02-496 Warszawa

Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu.

Zasady dokonywania zwrotów:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl

  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.

  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep www.drip.com.pl - paragon lub Faktura VAT.

  4. Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość

Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Informacje szczegółowe dotyczące zwrotów zawarte zostały w Regulaminie sklepu.

Wymiana

Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.

Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.

W celu realizacji procesu wymiany wymieniany towar należy odesłać na adres:

JFP Piotr Święcicki

Galeria Gawra

ul. Warszawska 58 C lokal 9

02-496 Warszawa

Zasady dokonywania wymian:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl

  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.

  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL  - paragon lub Faktura VAT.

  4. Należy dołączyć wypełniony Formularz wymiany towaru

Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz z wymienianym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Reklamacja

Podstawę do realizacji napraw gwarancyjnych stanowi dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL

Reklamowany towar należy odesłać na adres:

DRIP.COM.PL

Galeria Gawra

ul. Warszawska 58 C lokal 9

02-496 Warszawa

Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu DRIP.COM.PL

Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu.

Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz Reklamacji

W celu usprawnienia procesu reklamacji korespondencję w przedmiotowym zakresie prosimy kierować na adres

e-mail: biuro@drip.com.pl