Zasady dotyczące wysyłek:
- Wszystkie paczki są starannie pakowane i zabezpieczane przed nadaniem.
- Paczki nadawane są od poniedziałku do piątku. Paczki nadane w piątek zostaną dostarczone najwcześniej w poniedziałek.
- Przesyłki za pobraniem iwysyłane są niezwłocznie. W pozostałych przypadkach wysyłka następuje w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu.
- Po nadaniu przesyłki każdy Klient naszego sklepu otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane paczki, adres strony internetowej służącej do śledzenia przesyłki oraz numer telefonu do kuriera.
- Wszystkie paczki są ubezpieczone.
- Za wszelkie opóźnienia lub zaniedbania dotyczące wysyłek wynikające z wyłącznej winy dostawcy nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności.
Zwrot / Wymiana / Reklamacja
Zwrot (Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży)
Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Produkt nie może nosić śladów użycia i rozpakowania.
Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:
JFP Piotr Święcicki
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa
Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu.
Zasady dokonywania zwrotów:
-
Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl
-
Towar nie może nosić śladów użytkowania.
-
Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep www.drip.com.pl - paragon lub Faktura VAT.
-
Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość
Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
Informacje szczegółowe dotyczące zwrotów zawarte zostały w Regulaminie sklepu.
Wymiana
Klienci sklepu internetowego DRIP.COM.PL mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.
Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.
W celu realizacji procesu wymiany wymieniany towar należy odesłać na adres:
JFP Piotr Święcicki
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa
Zasady dokonywania wymian:
-
Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: biuro@drip.com.pl
-
Towar nie może nosić śladów użytkowania.
-
Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL - paragon lub Faktura VAT.
-
Należy dołączyć wypełniony Formularz wymiany towaru
Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz z wymienianym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
Reklamacja
Podstawę do realizacji napraw gwarancyjnych stanowi dowód zakupu wystawiony przez sklep DRIP.COM.PL
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
DRIP.COM.PL
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 9
02-496 Warszawa
Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu DRIP.COM.PL
Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu.
Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz Reklamacji
W celu usprawnienia procesu reklamacji korespondencję w przedmiotowym zakresie prosimy kierować na adres
e-mail: biuro@drip.com.pl